wtorek, 22 października 2013

Libster Blog Award

Tak więc to nie nowy rozdział. Lecz nie... Zostałam nominowana przez Jagodę Lee z Moje Historie. Ta wredna osóbka, truła mi dupę abym na nie odpowiedziała więc niech ma!

Pytania od Jago oraz odpowiedzi:
1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Cóż.... To zależy co czytam.... Ogólnie lubię książki o wampirach! To moja pasja! Ale obecnie to " Anna we krwi" i czekam aż mama kupi mi następną część!
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
To trudne pytanie... < śmiech >  Są dwie opcje. Pierwsza, na którą ja wpadłam to lekarz.... Druga, którą zaproponowała mi moja kochana rodzicielka, to.... Pisarka! Ja i pisarka?! Ja się nie nadaje do tego! Lecz mama przeczytała pod jednym z moich blogów pod obecnym wtedy postem komentarze, i powiedziała abym to rozmyśliła i zaczęła pisac własną książkę.
3.Jak reagujesz na krytykę innych?
Hm.... Zależy na jaką. Jeśli ktoś powie mi ją pod komentarzem co mu się nie podoba w mojej notce to wiem, co muszę poprawić. Jeśli ktoś, mnie obraża i nawet nie wie o czym piszę, lub co robię, jestem wściekła oraz zraniona. A gdy ktoś powie mi prosto w twarz kłamstwa prosto w twarz, cóż... nie wytrzymuję i albo oddam mu słownie lub walnę go w twarz!
4. Najgorsze danie jakie jadłaś?
Zupa grzybowa! Ja nie cierpię grzybów!
5. Boisz się zmian? (Dlaczego)
A kto się nie boi? Oczywiście, że się ich boje. Bo nigdy nie wiadomo co z tego wyniknie. Lecz staram się takie małe zmiany w swoim życiu robić aby no cóż... Nie było ono nudne :)
6. Najważniejsza (dla ciebie) rzecz w twiom domu?
Hmm.... Zapewne moje książki i zeszyt! Z rusynkami! Oraz książka do japońskiego i manga!
7. Jaką karę w pieklę powinni otrzymać internetowi hejterzy?
Kara dla nich? Wiesz, że będzie tego dużo! Mam milnion pomysłów na sekunde! Ale taka mordercza nie będę i.... przykucie do ściany i na ich oczach niszczenie ICH komputerów oraz kasowanie wszystiego czego dokonali!
8. Kto jest kimś?
Kimś jest ktoś? Ale wiem o co ci cho. No więc kto jest kimś.... Napewno nie jakiś geniusz! Lub ktoś bogaty! Kimś może być złykła osoba! Nie musi być ani ładna, ani mądra, ale dla kogoś kto ją kocha lub lubi będzie właśnie kimś.
9. Twoja ulubiona piosenka?
ONE OK ROCK: Smiling Down
10. Twój ulubiony szkolny przedmiot?
a) W-f
b) Religia
c) Fizyka
d) Chemia
e) Biologia
f) Godzina z wychowawcą
11. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej?
Blogger :D oraz pocztę


No to teraz zasady których nie chciałam pisać na początku:
Więc musicie najpierw napisać kto was nominował i z jakiego bloga.
Trzeba odpowiedzieć na jedenaście pytań.
Nominujecie jedenaście osób i ich o tym informujecie.
Wymyślacie sami jedenaście pytań.

Moje pytania :
1. Lubisz arbuza?
2. Co wolisz: niemiecki czy japoński?
3. Co jest lepsze: pepsi czy coca-cola?
4. Jaka jest twoja obecna ulubiona książka?
5. Wiesz kim był Edgar Allan Poe?
6. Jesteś za wampirami czy wilkołakami? Uzasadnij dlaczego.
7. Podasz jakiś strasznie dziwny i trudny wzór matematyczny?
8. Kto ma 19 września urodziny z postaci " Naruto"?
9. Lubisz placki i naleśniki?
10. Ulubiony nauczyciel?
11. Ciekawy film jaki ostatnio widziałaś/widziałeś?

Moje osóbki do wystrzału:
1. Zbuntowana
2. Mikinnou
3. Hana-chan
4. Kotomi Ai
5. Judith-chan~ruska menda~
6. Przemysław Dembowski
7. Yuu....
8. Kenejla Uzumaki
9. Hikari no
10. Yuki Uzumaki
11. Hanare Hatake



6 komentarzy:

  1. 1. Lb :D
    2. Japoński xd
    3. Pepsi
    4. Jest tego za dużo ;-; Serie "Młody Samuraj", "Jutro", "Kroniki Ellie", Percy Jackson", "Kroniki Rodu Kane", "Olimpijscy Herosi", "Ulisses Moore"
    5. Kto to?
    6. Edward Temari <3
    7. 2+2=4
    8. Shikamaru? Nwm ;-;
    9. A No tak :)
    10. Jiraiya
    11. Nie pamiętam ;-;

    Ty wredna pszczoło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, widzę, że mamy podobny gust literacki, tylko, że ja uwielbiam wszystko co jest związane z fantastyką... i też czytałam "Anna we krwi" :P
    Dziękuje za nominacje i jak się ogarnę z lekcjami to odpowiem ci na pytania na moim blogu :)
    Sayōnara :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Wolę melony, arbuz to woda ;)
    2. Oczywiste, że japoński! Niemiecki to zło >.<’
    3. Pepsi, bo nie jest tak słodka.
    4. Ulubiona książka? Hmm, dużo ich, ale na pewno mogę zaliczyć Trylogię Czarnego Maga T. Canavan, Eragona i Igrzyska Śmierci <3
    5. Nie, nie wiem, choć kojarzę tę postać.
    6. Wiadomo, że z wampirami. Lubię krwiopijców, bo… są bladzi, piją krew i są ogólnie super.
    7. E=mc^2
    8. Chyba Jiraiya, ale nie jestem pewna.
    9. Lubię, szczególnie naleśniki z kurczakiem z curry i naleśniki z nutellą, truskawkami i bananem :3. A placki to ziemniaczane i bez cukru.
    10. Chyba facet od rosyjskiego, bo jest strasznie śmieszny.
    11. Ostatnio to widziałam ilm kinowy Naruto: Wola Ognia nadal płonie, na którym się oczywiście popłakałam, bo Kakashi.

    Dzięki za nominację i pozdrawiam
    Hanare

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^ ten znaczek to potęga. Nie miałam pomysłu na lepszy wzór...

      Usuń
  4. 34 year old Account Executive Shane Gallo, hailing from Saint-Paul enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Driving. Took a trip to Harar Jugol and drives a Tundra. Spojrz na to

    OdpowiedzUsuń
  5. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Świetnie! Ale czemu nie zostawisz po sobie nawet Anonimowego śladu? Chodź tego może po mnie nie widać, ale z każdego komentarza ciesze się jak głupia. Więc proszę cię drogi czytelniku o zostawienie po sobie komentarza.

Szablon wykonała Sasame Ka z Ministerstwo Szablonów